22 Şubat 2014 Cumartesi

Balık




Biri 'balık yiyelim mi' demese hiç aklıma gelmezdi balık yemek.Arkadaşlarla balık yemeye gittiğimizde de balık söylemez mezelerle,salatalarla doyardım genelde.Ama kızım doğduktan sonra balık 'yenmesi şart besinlerden' olduğu için iki haftada bir mutlaka balık yemeye çalışıyoruz.

Yıllar önce evde bir hamsi denememiz olmuştu.Günlerce evi sildik kokudan kurtulamadık evde balık pişirmemeye tövbe ettik.Bazen dışarda pişirtip getirdik bazen biz dışarda yedik.

Hala balık yemeye bayılmıyorum hala salatalar ve kalamarla doyuyorum ama anne olmanın gereği olarak balık yemeye bayılıyormuşum gibi yapıyorum.En sevdiğim balıklar hamsi ve dil balığı.Çok zorlanırsam levrek ama ille deniz levreği de yiyorum.

Neyse ki Duru beslenme açısından benden çok farklı bir çocuk.Balığa da ba-yı-lı-yor.Bir anne daha mutlu olabilir mi? {maşallah maşallah}


Ama yine de balıktan çok sevdiği bir şey var ki o da tabi ki ; "patates kızartması"




Balık sonrası deniz kenarında fotoğraf çekmemek olmaz :




Sevgilim ve sevgili kızım



                                             Dünya şirini ,küçük kedim.

Herkesin fotoğrafı çekilirken süper ıssız olan park sıra bana geldiğinde bir sürü insanla dolup taştı.Ben çekilirken kenarda bekleyen kibar insanlardan birine bakıyorum:

 

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..