7 Nisan 2014 Pazartesi

Tess Gerritsen


Çok sevdiğim yazarlardan biri ve son okuduğum iki kitabıyla yine karşınızdayım sayın okur.Çocuklu hayata dair en büyük korkum eskisi kadar kitap okuyamamaktı.Annem bebeğimin doğmasına yakın kitap okuyan bana gülmüş ve "bebekten sonra bakalım okuyabilecek misin?" demişti.Bebek doğduktan sonra ilk aylarda bulduğum her fırsatta uyudum ama mesela emzirirken kitap okuyabiliyordum.Benim hayatımda okumak vazgeçilmez ve bence insan hayatındaki vazgeçilmez için öyle ya da böyle zaman bulabiliyor.

Bazı çok becerikli annelere bakıyorum mesela bebekli ama etamin işliyor, bebekli ama kurabiye kursu veriyor o zaman işte bu kadın için de vazgeçilmez olan bu diyorum.

Tess ile tanışmamız onun ilk kitaplarına rastlar.Cerrah, çırak beni büyülemişti.Karakterleri, olay örgüsünü çok sevdim.Yazarın doktor olması da kitaplardaki bazı tıbbi olayların anlatımını etkiliyor, inandırıcılığını arttırıyor.Sonrasında da ne zaman bir kitabını görsem aldım.Tüm kitaplarını okuduğumu düşünüyorum.

Bu fotoğraftaki iki kitabı bu ay içinde peşpeşe okudum.Her ikisini de beğendim.

Kan gölü ; eşini kaybetmiş , çocuğu için küçük bir kasabaya taşınmış ancak burada da olagelen bir takım garip olaylarla ne yapacağını şaşırmış bir doktor ,bir anne hakkında.Sona kalan ise; aileleri sonrasında da koruyucu aileleri katledilmiş üç çocuk ve gizemli geçmişleri hakkında.

İlerde kızım da okusun isterim.Ama sadece isterim, yanıp tutuşmam. :) Kızım okusun diye yanıp tutuştuğum kitaplar var ve belki bir gün onlardan da bahsederim;)

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..