26 Mayıs 2014 Pazartesi

Ela 2 yaşında !


Yeni tanıştığımız ama çok sevdiğimiz arkadaşlarımızın tatlı kızı Ela 2 yaşında! Partide her şey çok özenliydi, ikramlarda çok çok lezzetliydi.Kızım çok eğlendi biz de harika vakit geçirdik.Bu güzel günü hep hatırlatacak fotoğraflar biraz daha özel olsun diye gerçek makinamı da yanıma almıştım.Bir sürü fotoğraf çektim , umarım fotoğraflarım da arkadaşlarımı onların beni mutlu ettiği kadar mutlu eder.

En eski dostlarımızdan Gül Abla,Mesut Abi ve kızları Defnemiz de partideydi.Duru bu fotoğrafta Gül Abla'mın kucağında.Duru'yu tanıyanlar kimselerin kucağına gitmediğini bilir.O yüzden bu kareler benim için çok özel:)


Bu mumun yanınca açılması gerekiyordu, çok uzun bir yanma süreci sonunda açıldığı için biraz hayalkırıklığı oldu hepimize.Ama görüntüsü harika:)


Gül Abla, Duru ve Defne ve Gül Abla'mın güzelliği ! {maşallah}


Defne'm.Çok özel bir çocuktur {en az abisi Efe kadar}.Doğduğu gün hastane odasında ilk gördüğümden beri çok çok seviyorum onu.Çok akıllı, içten, candan ve duru bir çocuktur.Allah korusun, şansını bol etsin inşallah!


Hayatımın aşkı, sevgili kocam:)


Nice yıllara Eloş :) Üçüncü ve hatta otuzüçüncü yaşında da görüşmek dileğiyle ;)

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..