23 Mayıs 2014 Cuma

Haftasonu ya da #TGIF !




Yaşasın bugün Cuma ! Bir hafta tatil yaptıktan sonra iki günlük tatile bu kadar seviniyor olmak tuhaf ama sonuçta üç kişilik ailemizin tüm fertlerinin birarada olduğu bir iki günden bahsediyoruz:)Her zaman en favori günüm cuma günü olmuştur özellikle cuma akşamları {ah}.En sevmediğim zamanın ise pazar akşamı olması kimseyi şaşırtmaz muhtemelen.

Bu hafta en çok buna güldüm.Gözümden yaş geldi ve odadaki arkadaşım neye bu kadar güldüğümü merak edip yanıma geldi sonrasında birlikte o kadar çok güldük ki yan odadaki arkadaşımız neye güldüğümüzü merak edip geldi :))

Haftasonu aldığım tonla asma yaprağını salamura yapacağım inşallah.Pazardaki adam "bir buçuk kilo olsun mu?" dediğinde hayır demiş olmayı dileyeceğim kadar çoklar:)) Bir de bu tarifi denemeyi düşünüyorum.


Bu ara ev değiştirme ya da evde tadilat yapma gibi düşünceler içerisindeyiz.Bu mutfağa bayıldım! Benim hayal mutfağımda alt kısımlar da beyaz ama gri de olabilirmiş diye düşündüm.

Haftasonu saçımda bir takım denemeler yapacağım.Yaz gelmesi sebebiyle topuz ağırlıklı , belki örgülü falan saçlar.Ama saçımın önüne yeni kestirdiğim kahkül olmasaydı bu da deneneceklerden olurdu.

1 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende en cok cuma aksamlarini seviyorum,en nefret ettigim ise Pazartesi günü,calismadigim halde,hafta basi stres yapiyor nedense!

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..