2 Temmuz 2014 Çarşamba

Duru'dan ..




Bir çocuğun büyümesini izlemek cidden çok keyifli.Kelimeleri söylemesi, cümle kurması ve sonrasında konuşmaya başlaması.Sonrasında kurduğu cümleler, tepkileri öyle şaşırtıcı ve komik oluyor ki!

Geçen gün arkadaşlarla konuşurken Duru şunu demişti dediklerinde "a öyle miydi?" dedim. Dayısı Duru küçükken yaşadığımız bir olayı hatırlattığında da çok şaşırdım.Asla unutmam zannettiğim anıları bile unutuyor olmak çok kötü.

Özellikle kızıma ait hiç bir anıyı unutmak istemiyorum. Bu sebeple bloga kaydetmeye karar verdim.Buraya kaydetmeden unuttuklarım bile olacağını bilmek canımı çok sıkıyor ama hiç yoktan iyidir.

*Ben saçımı boyamıyorum. Doğal yaşamaya çalıştığım için kına yakıyorum. Yine bir gün kınamı sürmeye hazırlanırken Duru "ben de bakayım anne" diye yanıma geldi. Biraz seyretti sonra ben odama gideceğim dedi.Kınamı sürmüş saçımı streç filmle kaplarken mutfaktan elinde buzdolabı poşetiyle çıkan Duru ile karşılaştım. Sonra gördüğümde babasının yanında yatıyordu.

Murat "kızın saçını neyle yıkadın çok güzel kokuyor " dedi. "Her zamanki gibi defne sabunuyla yıkadım "dedim.Sonra meraktan kafasını bir kolladım ki gerçekten de farklı, sentetik bir koku var!

Kızım kafana ne sürdün dediğimde cevap " kına" , peki kına olarak ne sürmüş " dudak parlatıcısı" :))). Gece gece bir kez daha banyo yaptırdım zira saçı resmen yağ içindeydi :))

*Kahvaltılık bir şeyler ve simit almak için cumartesi sabahı babasıyla  markete gittiler. Marketin içinde oyun parkı var , çocuğu bırakıyor ve alışveriş yapıyorsun. Alışveriş bitmiş ama Duru parktan çıkıp eve dönmek istemiyormuş.Beni aradılar.İkna etmek için:

- "Kızım bak kuşun da Duru Ablam nerede ?Hadi gelsin özledim diyor" dedim.

-"A öyle mi ne güzel.Kuş konuşmayı mı öğrendi anne?" demesin mi sıpa:)

-"Ehi ehi . Yok öğrenmedi tabi de ben ötüşünden bu anlamı çıkardım" dedim artık:))

* Markete Duru yine kardeşim dediği oyuncak bebeğiyle gitmişti.Oyun parkında bir abla var çok tatlı."Bebeğini bırakıp oyna daha rahat edersin" dediğinde kıza dönüp "kardeşim o benim bırakamam" demiş.

İki dakika sonra oyunun heyecanıyla kardeşini! yere attığında abla uyarmış:

- " Bak kardeşin yerde ağlar şimdi al istersen"

Bizimki hemen:

- "Oyuncak o, gerçek bebek değil"

:)

{Fotoğrafta masanın üzerine çıkmış sözlerini uydurduğu bir şarkı söylüyor ve o şarkı halen kulağımda olmasına rağmen sözleri unutmuş olmak çok üzücü }

1 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aynen,asla unutmam bunu cok komik cünkü diyorum ve eger o an yazmadiyam kesinlikle hatirlayamiyorum ve cok üzülüyorum! Bazilarini yazdim.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..