23 Eylül 2014 Salı

Balerin


En uçta oturan pembeliyi tanıdınız mı? Orada oturuyor olmasından az çok neler olduğunu tahmin ediyorsunuzdur:) Yanındaki yan oturan kırmızılı küçük hanım benim kızımdan da daha az katılımcıydı:)) Çember elips olmuş bu ikisi yüzünden:)

Kızımı bu sene baleye kaydettirmek istiyorum, biliyorsunuz.Deneme dersine gittik.Girişte ağladı, katılmak istemedi, "korkmama gerek yok değil mi anne" dedi.Hareketleri yapmadı.Dersin sonuna doğru uyum sağladı ama "yeterli gözlem yapamadık" dendi ve bir sonraki derse misafir olarak katılması istendi.

Para verecek olmam yeterli değil yani."İstemiyorsa zorlamayalım" dedi muhteşem güzellikteki öğretmen hanım."Yok dedim istiyor". Hırslı anne profili çizdiğimi farkettim ama ne yapalım:) Kızım yaşıtlarıyla birarada olsun istiyorum ve kreşe de göndermek istemiyorum.Ki bu "paradan çok çocuğun istemesi önemli" tavırları da hoşuma gitti aslında.

Akşam babası tekrar ne zaman baleye gideceğiniz sorduğunda kızımızın "bana gelme dediler" demesine çok güldük.Gelme dediler ama annen seni baleye götürecek merak etme kızım:))

Evde harıl harıl bale çalışıyoruz:)

3 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hicbirsey zorla olmuyor,baksaniza kücük yasta bile olsa kandiramiyoruz:)) Bende bazen zorluyorum,bir iki baktim olmuyor mecburen birakiyoruz...

Öykücü dedi ki...

Sevgili BTK:)

Çok azimliyim ama ağzını büzüp ağladığında hafif yelkenlerim suya inmiyor değil:)

Asortik Krep dedi ki...

Bence hemen ona balerinli bir masal bulup okuyun, bilgisayardan balerin resimleri gösterin,bak ne güzel tütüsü var diye.. Varsa kurşun asker,balerin kızlı bir çizgi film animasyonu seyrettirin.. :)) Biraz reklamın zararı olmaz değil mi..? :))
Kendinize hırslı anne demek için biraz erken buldum aslında.. ;)
Sevgiler..

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..