29 Aralık 2014 Pazartesi

2014'ün son kitapları


Son kitap yazımdan sonra ardarda güzel kitaplara denk geldim.Hiç birini okuduğum için pişman değilim ve okurken içime fenalıklar basmadı.Bu da 2014'ün bana yaptığı son güzellik sanırım:)


Kocan Kadar Konuş: Bir Türk yazarın bu kadar eğlenceli ve tutarlı bir kitap yazması çok hoşuma gitti.Devamını okumak istediğim ve merakla beklediğim kitaplardan.

Karanlığın Ayak İzleri: Tess Gerritsen her zaman güzel yazar, favori yazarlarımdan.Her kitabında da bambaşka bir yazarmışçasına ama aynı profesyonellikte harika işler çıkarıyor.Bu kitabı favorilerimden değilse de kötü de denemez.Anne babaları ajan olan ama yıllar önce görevde ölen iki kardeşin yıllar sonra tesadüfen anne babalarının ölümüyle ilgili öğrendikleri hakkında araştırma yapmaya başlamaları ve gelişen olaylar.İçinde aşk da var!

Daire 16: Gerim gerim gerilmeyi sevenlerdenseniz {ben öyleyim} bu kitap tam size göre.Ben çok beğenmedim çünkü o şeyin ne olduğu tam açıklanamadı sanki.{Kitabın sonunu söylemeden bilgi verme çabaları}Ama sürprizli, ama gerilim dolu.Eh işte diyebiliriz.

Korkuya yer yok: Bak bu da gerilim ama bence daha başarılı.Doğa üstü olaylardan uzak bir cinayet hikayesi.Harry Day isimli bir seri katilin iki kızının başrolü oynadığı hikayede her iki kardeşe de ben çok üzüldüm.Biri acı hissedemeyen diğeri müebbet hapse mahkum iki kardeş.Kitabın sonu bana sürpriz oldu.Sevdim.

Evlilik sözleşmesi:Şu evliliğe bir şekilde zorlanan/mecbur kalan ama sonra çok mutlu olan, kaba erkek dikbaşlı kadın hikayelerinden ve elbette İskoçya'da geçiyor.Ufak tefek değişikliklerle bir sürü yazar birbirinin aynı kitapları yazmaya devam ediyor.Ama benim gibi iflah olmaz bir romantik iseniz, sonu iyi biten kitaplara bağımlıysanız tam size göre bir hikaye.

Ve bu yazının sürprizi ; bu kitapların bir kısmını ve daha fazlasını BURADAN satın alabilirsiniz.Yuppi !

Bu akşam tüm kitapların fotoğraflarını çektim, yükledim, fiyat belirledim ve bir açılış yazısı yazdım.Kitaplar ve fiyatlarını döndükten sonra yayınlayacağım.Bu arada kargo şirketleri ile de görüşeyim falan.Çok heyecanlı.

İnşallah elime yüzüme bulaştırmam, kimseleri incitmem, kırmam, kızdırmam ve elbette kırılmam.

Siz de bir göz atın, bakın, yorum yapın, eksiklerimi söyleyin, fikir verin.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..