6 Aralık 2014 Cumartesi

Cumartesi'den..


Dün işyerinde çok yoğun bir gündü.Günün sonunda çok yorulmuştum ve bir saat izin alıp eve erken geldim.Duru ile ikinci kez sinemaya gittik.İlk gittiğimiz film olan Arı Maya'yı çok sevmiş ve sonuna kadar da izlemişti.Akşam Murat da bir arkadaşıyla saunaya gitme planı yapınca biz de sinemaya gidelim istedim.İşin aslı anne kız gününün tadı damağımda kaldı:)

Duru "Madagaskar Penguenleri" filmini sevdi.Sonuna {eeen sonuna} doğru biraz sıkıldı ve çıkalım dedi.Ama mısır yemek, sinema ortamı, diğer çocuklar falan çok hoşuna gitti.Filmde küçük penguenin kaçırıldığı sahnede çok heyecanlandı, "onu kurataracaklar değil mi anne" diyip durdu.

Sinema çıkışında bir klasik olarak top havuzuna gittik.Sonrasında da Zara'dan daha önce gözüme kestirdiğim bir gömleği aldım.O sırada Murat da geldi ve beraber Antep yemekleri yapan bir restorana gidip yemek yedik.Ben yuvalama çorbası,Murat Beyran Duru da mercimek çorbası ve bir içli köfte.

Oradan da babaanneye gittik.Duru orada da babaannesinin yaptığı börekten yiyerek bizi çok şaşırttı.Patlamış mısır, çay ve sonunda evimize geldik.

Gece biraz ateşi çıktı kızımızın.Akşam eve geldiğimizde durumunu beğenmemiş ve banyosunu yaptırıp yatırmıştım.Ne zaman hasta olacak gibi olsa hemen banyo yaptırırım çünkü.Uyumadan önce de bir ateş düşürücü içirdim.Sabaha kadar bir kaç kez kalkıp kontrol ettim sabah 07:00 gibi ateşi çıktı.Bir kez daha ilaç içirdim ve yine yattık.

Bu sabah kahvaltı yaptık, yoğurt mayaladım, masayı topladım, Duru yanımda koltuğa uzandı,Murat karşı koltukta iş yapıyor ve ben de yazımı yazıyorum.14:00 gibi evden çıkıp yürüyüş yapacağız. Açık hava Duru'ya iyi gelir diye umuyoruz.

Pazar günü için arkadaşlarla kahvaltı planımız var.Yıllardır beraber bir yurtdışı seyahati planlayıp gidemediğimiz arkadaşlarımızla.Biz Sultan'la bir rota belirleriz Mehmet beğenmez, Mehmet'le Murat bir rota belirler biz karar verene kadar biletler tükenir derken bu yaz için kesinleştirilmiş bir plan yapmak için buluşmaya karar verdik.Bir rotamız, alınmış biletlerimiz olamasa da beraber olmaktan keyif alacağımız kesin.Çocuklar için oyun alanını da ayarladık mı rahat ederiz;)

Battaniye örme işinde ilerledim.Granny square denilen modelde biraz daha iyiyim diyebiliriz.İlk yaptığım acemilik modellerini birleştirip Duru'ya ikinci bir bebek battaniyesi yaptım.Bu battaniye arabasına oturttuğu bebeklerin dizlerine örtmesi için.Bunun büyüğünün de Duru'ya yapacağım.Sonrasında da yatak odama kocaman bir battaniye örerim belki.Belki:)


Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..