8 Aralık 2014 Pazartesi

Son dönemde okunanlar


Örgü işine dadandığımdan kitap okuma hızım düştü.Son dönemde bu iki kitabı okudum.İkisini de çok beğenmedim ama sonuçta hiç yoktan iyidir.

Ahlaksız: Polisiye türü.Bir kasabada kaybolan iki kız, bunları araştıran çok sevdiği eşi vefat etmiş bir polis, hırslı savcı, avukatın mahkemede yaptığı muhteşem savunma, ultra garip bir anne kız ilişkisi, üvey baba ve sürpriz sayılabilecek bir son.Konu güzel ama kitap "eh işte" den öte değil.

Vahşi Adam: Ay ne desem bilemedim.Bir kere kahramanlarımız 40 yaş üstü, dul,çocuklu, zengin değil filan.Burada romantizm benim açımdan biraz baltalanıyor.Ben kitaplarda özellikle de aşk hikayelerinde ideal olanı severim çünkü.İlle de mutlu son, ille de güzel insanlar, ille de zenginlik:)

Şaka bir yana kitapta kadının "iyi" olarak nitelenmesi için her türlü fedakarlığı yapması gerektiği fikri vurgulanıyor.Mükemmel yemek yapan, hiç bir şeye sinirlenmeyen, erkekle ilgili her sorunu kabul eden, iri göğüslü, kıvrımlı bir kadın kahraman var ve zırt diye birbirine aşık olmuş bu iki tip birbirlerinden 'erkeğim', 'kadınım' diye söz ediyorlar!! "Erkeğimin karnını doyurmalıyım, kadınımın yanında benimle böyle konuşamazsın" gibi.Iyk yani.

Puanlama yapmam gerekirse "eh işte"den biraz daha düşük bir not veririm.Neden "korkunç kötü" değil çünkü Grinin Elli Tonu serisinin devamı, bir benzeri vs şeklinde yazılmamış.Çok çok az da olsa özgün olmayı başarmış.

Bu hayal kırıklıklarını atlatabilmek için bir sonraki okuyacağım kitap olarak Tess Gerritsen'in bir kitabını seçtim.Sevdiğim bir yazarın kitabıyla riski minimuma indirdim.

Bir göz atmak isterseniz bunlar da eski kitap yazılarım

4 yorum:

deeptone dedi ki...

ama son yazıma baksan yaaaa noluur :)

Öykücü dedi ki...

Deeptone:)

Baktım:) Çok şirinsin.

deeptone dedi ki...

duruya ve ailene maşallah :)

Öykücü dedi ki...

Deep:)

Teşekkürler :)

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..