13 Şubat 2015 Cuma

Kitap



Yıllar sonra: İpek Ongun benim en sevdiğim yazarlardandır.İlk kitabını okuduğumda ortaokuldaydım ve ilk kitabının kahramanı olan Serra da ortaokuldaydı.Pek çok farkımız olsa da Serra ile benzerliklerimizi keşfetmek, yaşadıklarını okumak harikaydı.Beraber büyüdüğüm bir karakterden çok bir arkadaşım gibi oldu zamanla.

12. kitap falan bu sanırım.Ortaokuldan beri okuduğum Serra da üniversite okudu, evlendi ve onun da benim gibi bir kızı oldu.Serra beni geçti ama artık 40lı yaşlarda ve kızı da genç kız oldu.Bu kitap bir klasik değil ve muhteşem de diyemem ama benim için çocukluğum, ilk gençliğim ve anne evi demek.O kadar çok şeyi anımsatıyor ki.Okumaktan çok zevk aldım.

Şeytanı Uyandırma: Unutkanlıktan daha önce anlattığım bu kitabı tekrar fotoğrafa eklemişim:)) Çok acil B12 almaya başlasam iyi olacak:P

Kiralık Eş:Kızkardeşini aldatıp dolandıran bir adamdan intikam almak isteyen bir kahramanımız var {çok zengin ve çok yakışıklı elbette} Dolandırıcı adam evli çiftler için bir terapi merkezi kurmuş.Bizim adamımız da evli değil ama bu merkeze gitmek istiyor dolayısıyla kendisine eş rolü oynayacak biri lazım.Gazeteye ilan veriyor, çok paraya ihtiyacı olan kahramanımız başvuruyor ve olaylar gelişiyor.

Şu an elimde okunmuş bir gerilim ve okumakta olduğum bir aşk hikayesi var.Ve sırada bekleyen bir sürü hiç okunmamış Agatha Christie'm.Yaşasın!



Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..