13 Mart 2015 Cuma

Cuma!


Bazen gazete okurken ya da televizyon izlerken kendimi "Truman Show" da gibi hissediyorum.

"Truman Burbank, kartpostalları aratmayacak güzellikte bir adada yaşamaktadır. Bir işi, evi ve çok sevdiği karısı vardır. Ancak truman dışında herkes bunun bir oyun olduğunu bilir. Trumanın yaşamı gerçek sandığı bu stüdyolarda tam otuz yıldır, aralıksız olarak ve reklam vermeden bu yaşamı 24 saat boyunca canlı olarak televizyonda yayınlanmaktadır.

Trumanın annesi, babası ve eşi kısacası tüm ailesi de sahtedir. Çocuklugunda bile dış dünyanın olmadığı Truman'a ikna edilmeye çalışılmıştır. Okullarında kaşiflik gibi dış dünyanın görülmesine sebep olacak meslekleri özenmesine izin verilmemiştir. Bir gün sudan korkutulmaya çalıştırılmak için ve sahte babasının bu sahte hayatı sürdüremeyeceğini söylediği için kayıkta babasının denizin dibinde boğulma sahnesini yaratılmıştır.

Lise yıllarında karşılaştığı bir kıza aşık olmuştur, ama bütün oyuncular tarafından bu kızdan ayrılmasını istemiştir. Kızın sahte adı Lauren'dir ama kızın sahte babası tarafından söylenti Fiji adalarına kaçıp diziden alındığında gerçek adının Sylvia ve bütün bunların bir düzmece olduğunu anlatmıştır.

Truman bu ana kadar hiç şüphelenmemiştir, ta ki babasını caddeden geçen insanlar arasında görünceye kadar... Zaten sahte eşinin evlilik fotoğrafında bir yalan işareti yaptığını da gördüğünde tüm gerçekleri öğrenmeye başlamıştır. O zaman 30 yaşına girdiği bölümde dizinin yönetmenine direnmiş ve sonunda gerçek dünyaya ulaşmıştır."


Sanki benim için oynanan bir oyun varmış gibi geliyor.O kadar saçma ki bazı şeyler ,o kadar anlamsız ki gerçek olamazmış gibi hissediyorum.Mesela şu haber, hele şu haber.Bazen de okurken ağladıklarım oluyor.

Bugün Duru'ya kreş bakmak için öğleden sonra işten izin alacağım.Dört okul dolaşacağız, gönlümden geçen yarım gün gitmesi ama bakalım.

Akşam da arkadaşlarımızdan birinin doğumgünü için balıkçıya gideceğiz.Daha hediye de almadım, okul gezdikten sonra o işi de halletmeyi planlıyorum.Ama daha ne alacağımı düşünmedim bile:P

Yazımı çok sevdiğim ve sık sık okuduğum bir köşe yazısıyla bitirmek istiyorum.Herkese iyi haftasonları.Mutlu, heyecanlı ve aşk dolu geçsin!



2 yorum:

firdevs dedi ki...

Tv izlemeye vaktim olmuyor. Haberleri netten takip ediyirdum. Ama artik gercekten haber filan gormek istemiyorum :( Ben uzulunce hic bi sey degismiyor diye dusunmeye basladim :(

Insallah Duru'ya gore icinize sinen bir kres bulursunuz. Ahmed de anaokuluna basladi. Evde abileri de olsa cocuklar kendi yasitlariyla oynamak istiyorlar.

Musmutlu bir haftasonu diliyorum !

Öykücü dedi ki...

Firdevs,

Ahmet'e bak sen abi olmuş.Daha dün doğmadı mı bu çocuklar ya?!

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..