21 Ağustos 2015 Cuma

Öğlen buluşması ..

 
Hamburgeri ekmekle yemeyeli çok oldu sayın okur.Marulun içine yapıldığında da aynı lezzeti verdiğini keşfettiğimden beri ekmek kalorisi almamak adına hep diyet burger yiyorum.
 
Hayatımızda ufak  tefek değişikliklerle daha sağlıklı beslenmek mümkün aslında.Çocuklara evde burger yaparken de bu yöntemin denenebileceğini düşünüyorum.Yalnızca ıceberg marul yerine diğer marulu tercih etmek gerekiyor sanırım;)
 
Sizin aklınıza gelen alternatifler varsa bana yorum bırakın lütfen.Her türlü sağlıklı beslenme önerisine açığım!



 
 
En sevdiğimiz hamburgercide, en sevdiğim insanla , en sevdiğim yemeği yerken benden mutlusu yoktu!


4 yorum:

EQ dedi ki...

Marul da cok iyi fikir ama ekmeksiz yemek istemiyorum diyenler icin daha degisik alternatiflerim var, daha evvel karbonhidratsiz diyet yaptigimda cok degisik tariflerim vardi. Su an cok vakti yok ama daha sonra (aksama) yazacagim burada:)

Selamlar
Ayse

EQ dedi ki...

Düsündüm de, yazmak istediklerim baya uzun olacak ve birkac resimler de göstermek isterdim bu konuyla ilgili. O yüzden ben en iyisi bir yazi haline getireyim ve blogumda aciklayayim bunu. Hem belki baskalari da faydalanmis olur.
Resimleri falan toparlayip hazirlayayim, cok vaktim oldugunda mutlaka yazacagim bir ara. Söz:)

firdevs dedi ki...

Yok arkadas yiyeceksem ekmegiyle yerim :))))) aciktim mi ne :)))

Gozde dedi ki...

Tam da nasıl 36 bedene düştün diyecektim ki, hem de yemeyi bu kadar severek, cevabı vermişsin zaten..Sevgiler..

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..