7 Aralık 2015 Pazartesi

Son dönem kitapları


Bayağı bir süredir kitap yazısı yazmıyorum.Bir taslak oluşturdum okuduğum her kitabı fotoğraflayıp taslağa ekliyordum.Taslak korkutucu boyutlara gelince bir el atmak istedim.Bu yazının dışında henüz anlatmadığım üç kitap daha var ama okuru kaçırmamak adına onları ayrı bir yazı  yaptım;)




Bu kitabı Ankara'da kitapçıda aldım ve hemen iki gün içinde okudum.Kitaba tamamen aşık oldum diyebilirim.Çok şükür ki dört serilik bir kitapmış diğer üç kitabı heyecanla bekliyorum.

Tessa Young annesinin bir tanesi, cici kız, ideal bir erkek arkadaşı var annesinin yıllardır istediği üniversiteye giriyor.Ve okulun ilk günü tanıştığı Hardin annesinin asla onaylamayacağı biri ve zaten ilk andan itibaren de Tessa'dan nefret ediyor gibi davranıyor.O kadar zıtlar ki. Sonra aralarında bir aşk başlıyor ama Tessa'nın anlayamadığı bir gizem var aralarında.

Bin kere ayrılıp barışıyorlar ama aralarındaki aşk o kadar hoş ki aslında. Kitabın sonunda bu gidip gelmeler, Hardin'in yaptığı saçma şeyler anlam kazanıyor ve şok oluyorsunuz.Ben şok oldum şahsen ki ben kolay kolay şok olmam.Hep sürprizi tahmin ederim bu da çoğu kitabı benim için sıkıcı yapıyor ama bu kitap beni de ters köşe yaptı. Mutlaka okuyun diyebileceğim kitaplardan.



 
 

Daha önce bahsettiğim bir kitabında yer alan karakterlerden biri olan Evangeline Jenner'ın aşk hikayesi.Yine çok güzeldi. Kumarbaz babası tarafından annesinin akrabalarına bırakılan kızın ailenin acımasızlığından kaçıp yaptığı anlaşmalığı evliliğin aşka dönüşmesi. Konu saçma zaten amacımız da mutlu olmak.Güzel kitap okuyun derim.




Evde eğitim alan,interneti, televizyonu dahi kullanması yasak olan Sky isimli kız en yakın arkadaşının ülke dışına çıkıyor olması sebebiyle okulun son yılını örgün olarak almak ister ve annesini de ikna eder. Okulda tesadüfen tanıştığı Holder isimli çocuk ise Sky'ın tüm hayatını değiştirecektir.

Sonunu tahmin ettim ama yine çok şaşırdığım ayrıntılar oldu.Ve kitap çok güzel bir şekilde bitti tüm gizemler çözüldü.Hopeless umutsuz demek ama kitabın adı olarak kalmalıymış bence.O kadar güzel bir kelime oyunu var ki. Çocuk kaçırmadan, çocuk tacizine kadar her tür iğrençliği bir aşk hikayesine uyarlayan yazarı çok tebrik ediyorum. Okuyun derim.


 


Kasabada herkesin çok sevdiği bir kadın var. Çok ünlü bir dolandırıcıyla evlenmek üzere.Tüm kasaba damat adayını sevmediğini belli ediyor olsa da kadın tepkilere kulak tıkıyor çünkü yıllar önce gerçek aşkı evlilik teklifi beklerken onu aniden terkedip başkasıyla evlenmiş. Bu dolandırıcının çok ünlü annesi de bu arada polis radarında ve kadını yakalamak için oğlunu ve dolayısıyla kadını kullanmak için çok yakışıklı bir dedektif devreye giriyor. Sonrası malum. Bence güzel bir kitap değildi, eh işte diyebiliriz. Kafamı duvarlara vurmadım ama okuyun da diyemiyorum açıkçası.


 


Yıllardır Rule isimli dövmeli bir çocuğa aşık Shawn isimli tıp öğrencisi bir kız var. Çocuklukları brlikte geçmiş. Rule'un ikiz erkek kardeşi aslında Shawn'ın en yakın arkadaşıymış ve tüm aile Shawn ile onun sevgili olduğunu düşünüyor.Ama Shawn yıllardır sadece Rule'a aşık. İkiz erkek kardeş bir kazada ölünce tüm aile bir travma yaşıyor ve birbirinden kopuyor.Shawn da her pazar aileyi bir araya getiren bir kahvaltı düzenliyor ve Rule'u her pazar alıp annesinin evine götürüyor.Rule çapkın ve her gün bir başkasıyla Shawn'ın farkında bile değil. Sonra olaylar gelişiyor.. Çok hoş bir kitap.
 
 
 
 

Yukarıdaki kitapta bahsedilen Rule'un müzisyen arkadaşı Jet ve Shawn'ın ev arkadaşı Ayden arasındaki hikaye. Bunu da çok çok sevdim. Okuyun derim.

 
 
 
 

İlk kitap olan Gözlerindeki Canavar'dan beri heyecanla, aşkla beklediğim bir kitaptı. Mutlaka okuyun derim bu seriyi. Aşk, güven, sırlar, mafya, aile bağları hepsi bir sarmal olarak hikayeyi oluşturuyor. Bu kez ilk kitabın aksine hikaye kaldığı yerden ama Vitale'nin gözlerinden anlatılıyor. Çok güzel bitiyor, çok güzel anlatılıyor. Tekrar okumayı isteyeceğim bir kitap.

 

Çer çöp diye tabir edeceğimiz derinliği olmayan , saçma bir aşk hikayesi. Sarhoş ve sorumsuz annesinden para çalıp kızkardeşiyle yeni bir hayat kuran kızın evin karşısındaki polisle yaşadığı aniden başlayan , bir anda nedensiz derinleşen saçma aşkı ve araya serpiştirilmiş bir iki mafyatik olay. Okumayın derim. Boşuna zaman kaybı.


Ay var ya üstümden yük kalktı sayın okur. Bir kitabı okuyup da blogda anlatmayı unutacağım diye yaşadığım stresi görseniz  gülersiniz.

4 yorum:

kadriye dedi ki...

Teşekkürler deep rahatla artık :))) anlattin bitti. Nedense ilk kitap en çok ilgimi çekti. Sevgiler....

Öykücü dedi ki...

Sevgili Kadriye,

Ben Deep değilim ben Öykücü.Okuduktan sonra fikrini de yazarsın artık:)

Sevgiler.

sessiz balik dedi ki...

Hangi kitabı alacağına nasıl karar veriyorsun? Bu kadar kitabı bir cırpıda okuduğuna göre belli ki gayet heyecanlı kitaplar buluyorsunuz

Öykücü dedi ki...

Özlemcim,

Öncelikle sevdiğim bir yazar oldu mu hemen tüm kitaplarını alıyorum. Sonra yorumbaz falan gibi kitap yorumlayan siteleri takip ediyorum. O sitenin önerdiği bir kitabı ben de beğenmişsem yazarın tüm önerilerini alıyorum.Ya da benim çok sevdiğim bir kitabı çok sevdiğini söyleyen bir blog buldum mu tüm önerilerini dikkate alıyorum.

Bir de bazı yayınevleri (pegasus, yabancı, go!) gibi benim çok seveceğim tür eserleri yayınlıyorlar, takip ediyorum.Yayınevi ve hatta çevirmen takip ediyorum.

Kitabı kitapçıda alacaksam konusunu okuyorum, açıp içinden iki sayfa okuyorum, sonuna bir göz atıyorum. Ve alıyorum ya da almıyorum.Sonu kötü biten almıyorum mesela.

Aldığım kitapların %80ini beğeniyorum o %20 riski de alıyorum. Ama başladığım her kitabı mutlaka bitiriyorum bu da beni çok zorluyor. Kitap okurken göz devirir mi insan ya:))

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..