4 Mart 2014 Salı

Statik elektrik



Şimdi Duru cidden çok "tedbirli" bir çocuk.Bir şeyin ona zarar vereceğini düşünüyorsa mümkün değil yapmaz,yaklaşmaz.Bkz hayvanat bahçesi gezimiz:)

Bir gün bir park günü kaydıraktan kaydı, bana koştu, dokundu ve statik elektrikle çarpıldık.Ben güldüm ,O ise çok korktu.Bana bir süre dokunmadı ben ona dokunmaya çalışınca kaçtı filan.

Ona büyük bir insan gibi davranmaya çalışıyorum dolayısıyla da statik elektrikten bahsetim kısaca.Ne kadar anladı bilemeyiz elbette ama çarpılma hissinin kaydıraktan kaydığı için olduğunu anladığı kesin.O zamandan beri kayma lafı oldu mu biraz geri duruyor, "kaydıraktan kayarsam çarpılır mıyız?" diye endişeleniyor.

Aşağıdaki fotolar kızımızın kaydıraktan kaysam mı kaymasam mı kararsızlığı.Sonuçta kaydı mı sizce?







:)Elbette hayır! Merdivenlerden geri indi :)

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..