30 Haziran 2015 Salı

Son dönem kitapları



Son hız bitirdiğim iki kitapla buradayım.Birine öldüm bittim biri için de "eh işte" diyebiliriz.

Tatlı Aşk: Dünyaca ünlü piyanist bir kadın var.Ama dahi düzeyinde bir piyanist.3 yaşında hayatında ilk kez gördüğü bir piyanoyu çalmaya başlamış düşünün.Kadın kariyer odaklı bir hayat yaşıyor ama bir gün kızkardeşlerinden biri diğer kızkardeşin ameliyat olduğunu ve aile fırınının işletmesi için yardıma ihtiyaçları olduğunu söyleyerek arayınca herşeyi bırakıp kasabasına dönüyor.Ama kızın aslında ailesiyle arası çok kötü.Anne ve babaları ölmüş geride sadece iki kızkardeş var.Bu arada kitabın bir de yakışıklısı olduğunu tahmin etmişsinizdir.Olaylar gelişir.



{Ailesinin kıza düşman olma sebebi çok saçma.Kadının menejeri tarafından bir malmışçasına yıllardır kullanılıyor olması çok saçma.Ama kadının herkesin tüm düşmanca tavırlarına rağmen pes etmeyip kendini sevdirmesi, hatalarını anlamalarını sağlaması çok dokunaklı.}


Siyah Kadife:Romantik bir kitap.Birbirinden çok etkilenen iki kişinin önce imkansız olan aşkı zamanla herşeyin alt üst olmasıyla bir sürü tesadüf sonucu bir tür zorunlu evliliğe dönüşüyor.Kadın önceleri adamın dayısının karısıyken dayı ölünce ve bir takım yanlış anlaşılmalar sonucunda kadınla adam evlenmek zorunda kalıyor.Ama ilk baştan beri birbirilerinden etkilendikleri için bu oldukça güzel sonuçlanıyor.Romantik bir kitap.Ben çok çok sevdim.


{Dayı çok kötü biri.Dolayısıyla a dayısının karısıyla evlenmiş falan demiyorsunuz.Ben en çok kızın tam bir hanımefendi olarak yetiştirilmiş olmasını sevdim.Asla çok sinirlenmiyor, asla terbiyesiz bir tavrı yok, kusursuz bir hanımefendi.Cidden kendime örnek aldığım tavırları oldu.Bir yerde kocama küsecek değildim elbette diyip medenice adama günaydın diyor mesela.Adam bile şok oluyor çünkü bir gün önce kızı çok kırdığının farkında.Ama bu kırgınlığını bile hanımefendi bir şekilde gösteriyor , günaydın demekten kaçınmıyor}


Şimdilerde Tess Gerritsen'in bir kitabını okuyorum.{Günahkar}Sanırım daha önce okuduğum bir kitap ama ne yazık ki hatırlayamıyorum sadece bazı anlarda kitap tanıdık geliyor.Ühü. Bir tür delirme mi, bunama mı nedir bilmiyorum ama biraz korkunç bir durum.O kadar korkuyorum ki blogdaki eski yazılarımı cidden okumuş muyum diye araştıramıyorum bile:)





1 yorum:

deeptone dedi ki...

baksana hani ameliyat şakası yorum yaptın ya. haklısın sölediklerinde. ama yargıç, alay ve aşağılama olduğu için, sanırım bir örnek teşkil etsin diye, yarım milyon dolar ceza veriyor. bak o yazının yorumlarında var. bu olay gerçek. amerikalı hukukçu arkadaşım yeni anlattı. onun şirketi ödemiş. sonra bak yazıda arkadaşlar söledi. bu haber olmuş gastelere çıkmış. türk gastelerine de :)

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..